2011. január 20., csütörtök

Énvel


Olyan tüneményes vagyok! Ezt Erika szokta mondogatni nekem, mármint, hogy olyan tüneményes vagyok.
Na, megtanultam beszélni. Tudok mindenféle szavakat, olyanokat is tudok, amiket nem szabadna...valahogyan azokat is megtanultam. Anyu szerint majd elfelejtem.
Verseket is tudok, na nem hosszúú versek, de nagyon szépek! Különösen a Télapós mondókákat és énekeket szeretem. Persze csak módjával, mert azért a stílusom inkább a RAP és a HIPHOP , az összes zenét ismerem, persze szöveggel együtt. Anyu néha ki is akad azon, hogy amikor háromszor elénekeljük a "Suttog a fenyvest" akkor én miért akarok inkább már Eminem-et énekelni. Azért amikor elkezdem, ő is velem tart.
Kezdek leszokni az italozásról, vagyis a ciciről. Sőt, mondhatjuk, nagyon ritkán csinálom. Amikor kérlelem Anyut, akkor néha úgy engedi meg, hogy számolunk 10-ig, (ha szigorú, akkor csak 5-ig) és addig cicizhetek. Utána vége.
Tegnap anyu egy fekete-fehér csíkos sálat kötött a torkomra, hogy ne köhögjek, de én olyan nevetségesnek éreztem magam benne. Úgy néztem ki, mint egy hóember. ("Nee, Pujoka olyan , mintha hóember lenne")Le is vettem és visszatettem Domi fiókjába. Az ő sála.
Jaa, és tudok ragozni. Azt, hogy engem, úgy mondtam eddig, hogy ént, de már tudom, hogy az nem volt jó. Valamelyik este szóltam anyunak, hogy eljön énvel pisilni a fürdőbe, és eljött énvel, de kinevetett valami miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése