2011. augusztus 6., szombat

A cici körül forog a Világ

Reggel indultunk Pestre és az autóban meséltem, hogy mit álmodtam. Pujo a gyerekülésben hátul elkezdte:
"Tudjátok, hogy én mit ébredtem?"

Amerikai palacsintát sütöttem délután. Maradt pár darab, a gyerekenek jobban ízlik a magyar palacsinta. Este az utolsót megkentem baracklekvárral és megkínáltam Pipit is.
" Ez még az az ázsiai palacsinta, Anyu?"

A vacsora húskenyér vagy kenyérhús volt, Pujo először evett ilyesmit, nem túl gyakori nálunk ez az étel. Kérdezte, miből van, elmeséltem neki hogy hús, áztatott kenyér és fűszerek.
" Miért kellett tenni belel fűrészeket?"

Pipi már jó ideje nem cicizik, pontosabban már csak "fogja" . Este olyat játszottunk, hogy ő kisbaba, és cicizni szeretne. Mondtam neki, hogy a kisbabák nem mindegyike cicizik ám!
" Én egy oan kisbaba vagyok, aki igen!"

Etse Domival meséltük neki, hogy amikor még kisebb volt, mint most, sokszor mondtuk neki a következő versikét:
"Sajnos nincs cici, tessék aludni"
Pujoka válasza:
"Sajnos van cici, nem kell aludni"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése