2010. július 3., szombat

Készülődés

Jó régen írtam, vagyis írt Anyu rólam. Szegény, jól el van havazva, ahogy sokszor mondja. Készülünk Erdélybe. Amikor kérdezi tőlem Anyu vagy Mámó, hogy "na, hová megyünk Pipike?" Akkor én mondom, mert tudom, hogy Erdélybe. Remélem valami jó hely lesz, mert szeretek csatangolni. Jó lenne, ha lenne ott bicóka, meg olyan motor, ami beindul. Mert olyan nekem nincs.
És fogunk ott biztosan korcsocsózni, Apukám majd megtanít engem és utána hokiütővel fogok én is korcsocsózni, úgy, mint a hokimeccsekben a Tv-ben. Azt nagyon szeretem nézni.
Anyu a bőröndbe pakol, így én most nem atókázhatok a bőrönddel. Amikor Anyu végzett, azért megpróbáltam, de olyan nehéz, hogy meg sem tudom moccantani. Ennyi holmit vinni magunkkal.
Holnap indulunk. Hamza itthon marad, mert vizsgái lesznek, de jön velünk Mámó. Tuti, hogy nagyon jó lesz. Ind u á s!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése