2010. július 25., vasárnap

Tictac

Ezen a héten minden nap mentünk valahová. Pénteken Siófokon voltunk, ahol bicókáztunk és sétáltunk egy nagy medence partján, tegnap pedig Emiráéknál voltunk jó késő estig. Kingával játszottam végig, és amikor eljöttünk, átöleltem és adtam neki egy nagy puszit. Szeretem Kingát.
Emira jött velünk, itt nyaral nálunk.
Ma Anyu sütött lángost, ami nagyon ízlett nekem, nem is akartam enni semmi mást egész nap. Kivéve persze a C..I, de ezt már nem is mondom ki, mert nem szeretném, ha Emira megtudná, hogy még, hogy is mondjam, cicizek. Mondtam is Anyunak, hogy bújjunk el valamelyik szobában és ott cicizzünk, ha Emira bejön, akkor pedig majd gyorsan úgy csinálunk, mintha csak játszanánk. Erre nem kaptam, mérges is voltam, de nem sokáig, mert Emira előtt nem akarom mutatni, hogy mérges vagyok. Emira tetszik nekem, szeretem a szép lányokat.
Már egy hónapja, hogy egyáltalán nem használok pelust. Reggel elszaladok valamelyik wc-be, általában a teőtéribe, felhajtom az ülőkét és egyedül belepisilek. Olyan ügyi vagyok! Régebben kaptam ilyenkor egy Tictac-ot, de amióta azt mondtam Anyunak, hogy Tictac van az orromban, azóta nem ad. Jól megijedtek, amikor szóltam nekik, hogy 2 vagy 12 Tictac van a nózimban, szaladgáltak velem mindenfelé. Azóta amikor szólok Anyunak, hogy pisiltem vagy kakiltam, kérek Tictacot, Anyu azt válaszolja, hogy " Vedd ki az orrodból, Szerelmem".

2 megjegyzés: