2010. május 22., szombat

Tejes puszi

Nem tudom, mások hogy vannak ezzel, de én úgy szeretem az Anyukámat. Van egy nagyon jó új játékunk, Anyu az ágyunkban fekszik, és eldugja a Zitát (aki az én babám). Szeretem keresgélni és onnan tudom, hogy megvan, hogy olyan sípoló hangot ad, amikor hozzáérek, mert Zita egy pisilős-sírós fiú baba.
Jó sok verset is tanultam a napokban. Kétszer kell hallanom és utána már tudom is folytani, ha valaki elkezdi. Énekelünk mindenféle gyerekdalokat és azon szoktam a legnagyobbat nevetni, mikor Anyu elváltoztatott kacsa hangon beszél hozzám.

Reggel, amikor felébredek, azonnal nyomok egy reggeli puszit Anyu arcára, mert szeretek vele ébredni. Olyankor kicsit még hempergünk az ágyban.
Ja és a tejes puszi játék, az nagyon jó kis játék. Cicizés közben kell gyorsan nagy puszit adni Anyu szájára, mert olyan vicces grimaszokat vág nekem a tejes puszira. Nem is értem, hogy valaki hogyan nem szeretheti a tejet, hát még a tejes puszit. Anyu nem szereti.







3 megjegyzés:

  1. Ez azt jelenti,hogy még mindig cicizünk?Mi is...Egyszerűen nincs szívem hogy félbeszakítsam a ciciztetést...

    VálaszTörlés
  2. nálunk a helyzet ugyanez..részemről.. Ő pedig foggal(szó szerint)-körömmel ragaszkodik hozzá.
    Jó tudni, hogy nem csak én vagyok ilyen "elvetemült"

    VálaszTörlés
  3. Nem adnám semmiért azt a huncut pillantását,miközben rám néz cicizés közben.

    VálaszTörlés